Tack till alla kunder och medarbetare

Hej alla kunder och medarbetare!

Vi vill börja med att tacka er! 

Ni kämpar på och hjälper varandra i den situation vi är i nu på ett fantastiskt sätt. Vi har fått signaler från medarbetare som vill göra mer, vill hjälpa till där det saknas personal. Detta gör oss stolta och glada! Känner ni att ni kan bidra mer så tveka inte att kontakta er närmsta chef för att se om just du kan hjälpa till.

Vi följer noga situationen med Covid-19 och har vidtagit följande åtgärder:

  • Vi kommer inte att kunna bevilja någon semester eller annan ledighet from 13/3 och tre veckor framåt. Beroende på utvecklingen av Covid-19 så kan den tiden förändras och förlängas.
  • Vi ställer även in alla personalmöten som ligger inplanerade tre veckor framåt för att minimera eventuell smittspridning.

Du hittar information om Covid-19 och riktlinjer på vår hemsida under Aktuellt, där det även finns länkar till Folkhälsomyndigheten, www.folkhalsomyndigheten.se, och 1177, www.1177.se

Vi ber om att du håller dig uppdaterad om utvecklingen då den förändras väldigt snabbt. Vi kommer tyvärr inte att hinna med att uppdatera hemsidan timme för timme.

Kontakta din Kund-och personalansvarige om ni är osäkra på hur ni ska agera i någon situation.

Vi på kontoret jobbar vidare på att planera er sommarsemester och fortlöpande arbete.

Madeleine är tillbaka till arbetet på 50%, vi kommer därför att stärka upp kontoret med Carin Engqvist som gjorde sin Socionompraktik hos oss i höstas.

Tveka inte att ringa någon av oss oavsett vad det gäller!

Varma hälsningar! 

Sofie, Patrik, Titti, Åse, Markus, Anna-Karin och Madeleine.